Reklama w Internecie

"Marketing internetowy to sposób na przedstawienie Twojej oferty (...) Internautom, szukającym usług i informacji o nich w Internecie. (...) To sposób na przekształcenie Twojej dotychczasowej strony internetowej w medium, które zwiększy potencjał firmy..." tak brzmi definicja marketingu internetowego wg Holly Berkley - założycielki amerykańskiej firmy zajmującej się marketingiem internetowym.

Marketing internetowy to wobec tego szereg działań mających na celu zwiększenie popularności Twojej strony (czyli Twojej firmy) w Internecie. Dzięki dużej oglądalności stron www zyskasz nowych Klientów.

Google AdWords Pozycjonowanie stron internetowych

Podstawowym elementem promującym Twoją firmę jest jej witryna internetowa. Strona internetowa powinna zachęcać do jej częstego odwiedzania, powinna być przejrzysta i prosta w odbiorze dla Internauty. Powinna zawierać dane kontaktowe do firmy, wyodrębnioną ofertę firmy, ewentualnie cennik a także być często aktualizowana. Tylko taka strona internetowa będzie "pracowała" na prestiż dla Twojej firmy.

Kiedy strona spełnia te wymogi należy zastanowić się nad tym, jak szybko dotrzeć do potencjalnego Klienta.

Wyszukiwarki internetowe (np. Google, Wirtualna Polska, Onet.pl, Yahoo) to potężne narzędzie do wyszukiwania usług, produktów, treści na stronach czy w sklepach internetowych. Ale jak sprawić by Klient trafił właśnie do Ciebie?

Jest kilka sprawdzonych sposobów:

  • Boksy sponsorowane w wyszukiwarkach internetowych: linki lub boksy sponsorowane wyświetlają się obok naturalnych wyników wyszukiwania lub nad nimi. Taka forma reklamy trafia do osób zainteresowanych konkretnym zagadnieniem, a koszt pobierany jest za kliknięcie w boks, czyli za wejście na stronę Twojej firmy.

    Boksy reklamowe w wyszukiwarce Google - zobacz opis usługi

  • Pozycjonowanie czyli zabiegi mające na celu umieszczenie strony internetowej, sklepu na wysokich pozycjach w naturalnych wynikach wyszukiwania - ta metoda daje 100% skuteczności, ponieważ nie każdy Internauta zwraca uwagę na tekst wyświetlany obok wyników, a mając miejsce w naturalnych wynikach zwiększasz swoje szanse na to, że Internauta odwiedzi Twoją stronę.

    Pozycjonowanie stron internetowych - zobacz opis usługi