CRM (Customer Relationship Management)

System zarządzania relacjami z klientem, a dokładnie całością kontaktów zachodzących pomiędzy firmą, a jej klientami. W praktyce koncentruje się na uzyskaniu i wykorzystaniu wiedzy o obecnych i potencjalnych klientach, w celu optymalizacji korzyści płynących z kontaktów z nimi.

Na bazie zdobytego doświadczenia oraz spostrzeżeń naszych Klientów opracowaliśmy własny system CRM. Zorientowany na budowanie efektywnych relacji z klientami i sprawne zarządzanie przetwarzaną informacją. System nasz oparty został na czterech podstawowych filarach:

  • sprzedaży
  • obsłudze klienta
  • integracji
  • modułowej budowie systemu

Sprzedaż

  • system zaprojektowany został z myślą o pracy sieciowej, dającej możliwość dostępu wszystkim pracownikom firmy do danych klientów, oferowanych produktów, ofert, poczty elektronicznej, a także informacji handlowych
  • system umożliwia przeglądanie oraz raportowanie historii poszczególnych klientów, ofert aktywnych, ofert oczekujących na realizacje, danych teleadresowych oraz druk wybranych zestawień
  • możliwość monitorowania postępów handlowych, wgląd w aktualne i archiwalne oferty, funkcje poczty elektronicznej umożliwiające przekazywanie aktualnych oraz archiwalnych ofert handlowych
  • zarządzanie procesem sprzedaży daje pełną swobodę kontroli nad klientem i procesem finalizacji kontraktów handlowych
  • system udostępnia funkcjonalny katalog produktów, który udostępnia możliwość grupowania produktów w grupy towarowe, przypisywania określonych walut, stawek podatkowych, jednostek miary itp.
  • proste i zautomatyzowane zarządzanie ofertami handlowymi połączone z funkcjami poczty elektronicznej oraz druku
  • funkcje raportowania umożliwiają wyświetlanie, sortowanie i filtrowanie raportów, które pozwalają określać tendencje, mierzyć i prognozować działalność handlową, przeglądać procesy handlowe oraz oceniać wyniki firmy
  • integracja systemu z pocztą elektroniczną daje możliwość szerokiej komunikacji z klientami, pracownikami, ustawiania korespondencji seryjnej

Obsługa klienta

  • system kontroli nad przechowywanymi danymi ułatwia zarządzanie sprawami klienta już od pierwszego kontaktu
  • inteligentny system nadawania statusów poszczególnym ofertom oraz działaniom zwalnia z obowiązku pamiętania o podjętych działaniach wobec klienta
  • szczegółowe przedstawienie informacji o kliencie daje możliwość wglądu w profil klienta, działania handlowe, wystawione oferty
  • prosta i intuicyjna obsługa systemu niewątpliwie przyczyni się do wzrostu zadowolenia kadry pracowniczej

Integracja

  • cały system, jak i przechowywane dane są zabezpieczone systemem haseł oraz modułami szyfrowania danych
  • wprowadzone oraz przechowywane dane są dostępne dla wszystkich osób, które są uprawnione do korzystania z CRM
  • wszystkie moduły systemu stanowią jednolitą całość, umożliwiając tym samym wydajną pracę nad przetwarzaną informacją
  • użytkownicy systemu mają dostęp do prywatnego organizera, dającego możliwość ustawiania terminów i wprowadzania prywatnych notatek przez użytkowników
  • system CRM współpracuje z siecią Internet oraz zewnętrzną pocztą elektroniczną

Modułowa budowa systemu

  • scentralizowana instalacja połączona z prostą konfiguracją zapewnia szybkie wdrożenie systemu CRM
  • aktualizacja systemu może zostać przeprowadzona poprzez Internet
  • moduł archiwizacji danych zapewnia przekopiowanie danych na zewnętrzne nośniki np. płytę CD
  • formularze, ustawienia oraz poszczególne moduły można skonfigurować stosownie do potrzeb firmy
  • wraz z rozwojem i zmianami zachodzącymi w firmie możliwy jest rozwój systemu CRM o dodatkowe moduły
  • system może zostać przystosowany do konkretnych potrzeb firmy i wymogów branżowych

CRM umożliwia uzyskanie pełnej informacji o kliencie w firmie, łatwe zarządzanie tymi informacjami, optymalizację procesów handlowych od początku wdrożenia systemu oraz współprace z aplikacjami zewnętrznymi (MS Office) i usługami internetowymi.